Friday, October 31, 2008

I need your immediate help به کمکتان احتیاج است


دوستان مهربان

مدتیست در پی یافتن راهی برای کمک به یک دوست عزیز هستم و در این مسیر بی شک به هرگونه اطلاع جزیی و کلی شما نیاز دارم. دوستی دارم که در سن 18 سالگی در یک صانحه رانندگی قطع نخاع شده و حالا که 10 سال است با این بیماری دست و پنجه نرم می کند در پی یافتن مسیری درست برای درمان است. می دانیم که در چند کشور دنیا چنین بیمارانی را با عمل جراحی درمان کرده اند اما اطلاعاتمان کافی نیست. در همین راستا به فکر این افتادم که همینجا از همه شما درخواست کنم که اگر بیماری مشابه را می شناسید که در اثر هر گونه مداوایی بهبود یافته به ما معرفی کنید و یا اگر پزشکی را می شناسید که در این امر ممکن است بتواند کمک کند و یا مرکز درمانی ای را در کشور محل اقامتتان می شناسید که روی چنین بیمارانی کار می کنند به من اطلاع بدهید چون حتما کمک بزرگی خواهد بود

پیشاپیش از توجه و محبتتان سپاسگذاری می کنم

Dear Friends and colleagues,

It's a while that I'm thinking of the best possible way to help a friend of mine who got spinal cord injury as a result of a car accident about 10 years ago. After 10 years struggling with this way of living, my friend is seeking a possible way for a healthy life. Here I thought I can share this with all of my readers and ask them to give me any possible hint that might be of any kind of help for him to get access to the right medical center. We have heard that there are some clinics around the world where they do such operations but we are not sure where exactly. I am looking for any kind of information regarding this and any small piece of help would be precious.

I am grateful for your attention beforehand

7 comments:

Anonymous said...

نازنین عزیزم
اینجا، در ایران پاییز تمام قد آمده. جایتان خالی است.
باغ بی برگی که میگوید که زیبا نیست؟
پادشاه فصلها پاییز

Nazanin said...

ممنون ستایش جان

من دلم حسابی برای پاییز تهران تنگ شده... البته اینجا الان بهاره و فوق العاده زیبا
به امید دیدار

Anonymous said...

دوست عزیز من الان وبلاگت را خوندم.شاید بتونم کمکی کنم.بوسیله فرادرمانی که اگر بخواهی برات توضیح بدم .هزینه ای هم نداره و تا به حال خیلی درمان داشته.در واقع رویکردی عرفانی به درمان داره.و از راه دور هم انجام میشه.اگر خواستی برام ٍ ای میل بفرست.
baharaksoleimaninia@yahoo.com

Anonymous said...

در ایران از پارسال روش جدیدی با پیوند سلولهای بنیادی ایجاد شده که 4 نفرشان را من در تلویزیون دیدم که خوب شدند فکر میکنم برای بیمارستان امام خمینی بودند شاید اگه تو گوگل سرچ کنی بتونی پیداشون کنی

Anonymous said...

salam doste aziz,man ham ba raveshe faradarmani movafegham,khode man hodode 2/5 sale toie in classha sherkat mikonam va darmanhaie ziady ham ba in ravesh anjam dadam,in iek raveshe tebe mokamele,tozih bishtar khastin dar khedmatam.in ham site moaseseie erfane keyhani
www.interuniversal.persianblog.ir
in ham idie man mse396@yahoo.com
movafagh bashid

babak371 said...

خدا رو شکر که قبل از من دو دوست دیگه فرادرمانی رو معرفی کردن.من هم به عنوان عضو کوچک عرفان کیهانی که فرا درمانی فقط شاخهای از این عرفان به حساب مییاد و همچنین به عنوان یکی از مسترهای فرادرمانی سفارش اکید میکنم که با این روش اون شخص رو اشنا کنی و مهمترین نکته در این در مان اتصال از طریق یک فرا درمانگر به شبکه شعور کیهانی یا همان هوشمندی حاکم بر هستی و درک کاملا عملی هوشمندی ودر نهایت صاحب ان هوشمندی(خداوند)است ودر اخر احساس تغییرات شگرف در فرد بیمار وتغییر بینشهای او را به همراه دارد.اگر اطلاعات بیشتری خواستی این سایت عرفان کیهانی است.در ضمن برای برخورداری از این درمان بیمار نیاز نیست هیچ کاری بکند.او فقط وفقط با در مانگر قرار میگزارد ودر ز مان مقرر فارغ از هر گونه پیشداوری و مگر و اگر به تماشای وجود خویش می نشیند و در موضع شاهد- شاهد مراحل مختلف درمان خویش میشود.این در مان ماهیتی عرفانی داشته و به کلی از ابعاد زمان و مکان خارج است.به همین دلیل درمانگر در هرجای دنیا و بیمار در هر جهی دیگر دنیا که باشد در مان انجام خواهد شد فقط کافیست شاهد وجود خویش شود ولا غیر
فیض قدسی اگرم باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند انچه مسیحا میکرد
در صورت تمایل به اتصال به شبکه شعور کیهانی و بهره مندی از برکات بیشمار ان اینجانب در خدمت شما و همه کسان علاقه مند به این عرفان هستم.در ضمن درمان با شبکه شعور کیهانی یا همان فرادرمانی کاملا رایگان است و هیچ مبلغی تحت هیچ عنوانی مطالبه نمیشود. ادرس میل این حقیر جهت درمان یا اطلاغات دیگر در مورد عرفان کیهانی یا عرفان حلقه
babakkamyabi@gmail.com
من بابک کامیابی از شهر حافظ
پر امید واماده برای کمک جهت رفع دردها و بیماریهای همنوعانم در سراسر این کره خاکی وحتی فراتر از ان ودر نهایت شناساندن هوشمندی الهی از طریق کار عملی ودیدن نتایج معجزه گونه ان در درمان بیماریهای سعب العلاج
وب سایت موسسه عرفان حلقه
www.interuniversal.persianblog.com

Anonymous said...

سلام دوست عزیز من هم با تمام وجود از امشب در خدمت دوست عزیزمون هستم و راس ساعت 11شب فرا درمانی و درمان با ذهن اشتراکی رو برای ایشان انجام خواهم داد انشا.. با خواست خداوند و کمک از خداوند و هو شمندی الهی بزودی بهبود
ی دوست عزیزمان را شاهد خواهید بود .در ضمن آدرس ایمیلم جهت هرگونه کمک و سوالی بشرح ذیل میباشد. bibinazari@yahoo.com